niedziela, 6 marca 2016

Nominacja do Liebster Blog Award ^^

 Witam wszystkich, dzisiaj nietypowo, a mianowicie... Dostałam 2 nominacje do Liebster Blog Award, co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem, jak i radością! Zrozumiałam, że jednak moje wypociny mają sens. Nominacje te dostałam jakoś w zeszłym tygodniu, ale nie miałam czasu na dodanie posta, więc robię to dzisiaj. Nie przedłużając zapraszam...  

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''

CZ. 1 OD PATRYCJI ANKOWSKIEJ
(http://okreslczegopragniesz.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-award-2.html)

1) Co spowodowało, że zaczęłaś pisać bloga?
Zawsze chciałam pisać, a potem ibf mnie namawiały jeszcze no i bum :))
2) Co wyprowadza Cię z równowagi?
Nw... Fałszywi ludzie? Serio nw...
3) Czego najbardziej się boisz?
Pająków, śmierci rodziców.
4) Co Ci się podoba w Tobie, a co chciałabyś zmienić?
+ oczy, usta, nogi
- wzrost, twarz, włosy
5) Czy poza blogowaniem i siatkówką masz jakieś hobby?
Lubię robić zdj, pływać...
6) Możesz iść na kawę, herbatę z 3 osobami. Kto to będzie? Na Twoje zaproszenie nawet wstają z martwych…
Moja bff i 2 ibf :D
7) Jakie jest Twoje największe marzenie?
Pojechać do USA, być na meczu PL-USA, to takie najwieksze.
8) Książka, która już zawsze będzie Twoją ulubioną?
"My dzieci z dworca Zoo" i "Wszystkie barwy siatkowki". Nw jak ksiazka Gumy, bo jestem w 2. rozdziale, ale pewnie tez bd supi *.*
9) Kto według Ciebie jest najśmieszniejszy siatkarza?
Kurek, Igła, Wrona z Kłosem, itd.  <3
10) Co robisz, gdy masz wolną chwilę tylko dla siebie?
Piszę z ibf, ogl tv
11) Gdybyś mogła przeprowadzić się do dowolnego miejsca na świecie było by to…

USA, Anglia, Francja lub Włochy.

  

CZ. 2 OD I'M DEAD
(http://zauroczeni-miloscia.blogspot.com/p/liebster-blog-a.html)

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem? 
Wyżej jest odp :))
2. Kontakt do Ciebie? 
tt @SkraSoviaBBTS lub ig @volley_girl_
3. Ulubiony kolor? 
Fioletowy, miętowy 
4. Czego nienawidzisz? 
Dwulicowości i hotek 
5. Opisz się w dwóch zdaniach. 
Brzydal kochający siatkówkę. Nieśmiały, ale zabawny ludź. :'))) 6. Jakiego siatkarza/sportowca nie lubisz? Idk... Marechala chyba, ale w sumie wszystkich lubię. 
7. Nie lubisz, gdy osoba.... Dokończ. 
Szpanuje. 
8. Jesteś za Leonem w kadrze? 
Nope i nie dlatego, ze ma inny kolor skory! Po prostu repra Polski ma byc z samych Polakow wg mnie. 
9. Masz jakąś fobie? Jak tak to jaką? 
Arachnofobia, chyba tak to się nazywa i lęk wysokosci. 
10. Jakby wyglądał najpiękniejszy dzień w Twoim życiu? 
Cały dzień spedzony z repra PL omg *.* 
11. Jesteś na meczu nagle podchodzi do Ciebie siatkarz, którego uwielbiasz i chce się z Tobą umówić, co robisz? 
Zgadzam się!
_________________________________________________________________________________
Ja nominuję:
* http://kurekijustyna.blogspot.com/
* http://przyjacielod5lat.blogspot.com/
* http://ukryteuczucia.blogspot.com/
* http://siatkarskiejednoparty.blogspot.com/?m=1
Więcej nie mogłam znaleźć :((

 A tu pytania do nominowanych przeze mnie:
1. Jakim klubom kibicujesz w pluslidze?
2. Ulubiony siatkarz to...? I dlaczego?
3. Byłaś kiedyś na meczu? Jak tak to na ilu?
4. Od jakiego czasu interesujesz się siatką?
5. *miejsce na wklejenie linka do swojego: ig, innego bloga, fb czy coś w tym stylu :))*
6. Trenujesz coś?
7. Co skłoniło Cię do rozpoczęcia przygody z blogowaniem?
8. Ulubiona para siatkarska to...?
9. Masz zdjęcie ze swoim fav siatkarzem?
10. Jedziesz na Final Six LŚ2016?
11. Przyszłość wiążesz ze sportem czy z czymś kompletnie innym?

5 komentarzy:

  1. A kiedy będzie nowy rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie nie mam ani weny ani czasu;-;

      Usuń
    2. To czekam z niecierpliwością i dużo weny życzę :)

      Usuń
  2. Zapraszam na nowe rozdziały

    Życie nie zawsze jest takie jak chcemy.
    http://zycieniezawszejesttakiejakiechcemy.blogspot.com/?m=1

    Dzień, który zmienia całe życie.
    http://jednedzienktoryzmieniacalezycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń